Alla inlägg den 10 november 2008

Av Vivi - 10 november 2008 11:12


Så var det då klart att jag från och med torsdag ofrivilligt har två jobb. Har inte hjärta att sätta föreningen i skiten så det är bara att sätta sig på stolen igen och kavla upp ärmarna.


Fast ska jag vara helt riktigt superärlig så går det faktiskt att få ihop det. När allt flyter är det ju faktiskt inte mer än två halvtidsjobb. Det blir dock lite stökigt och mycket nu i början då jag fortfarande är nybörjare på nya jobbet och måste gå in och städa på gamla jobbet efter härvan som min efterträdare lyckats åstadkomma den tiden hon var själv.


Men det löser sig - sa han som sket i vasken......


Bloggandet är nog det som får stryka på foten. Finns liksom inte tid till det och jag har ju bestämt mig för att inte blogga hemifrån då jag inte vill att någon annan ska veta att jag gör det. Men, den finns ju här som min ventil så jag kommer säkert tillbaks.


KramKram


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards