Alla inlägg den 12 november 2008

Av Vivi - 12 november 2008 11:32


Brukar gilla hösten men i år är det riktigt tungt och tråkigt. Har regnat varje dag denna vecka när jag ska gå ut med hunden. Kallt och blött. Dessutom strular mina hörlurar så jag får tuppjuck när jag går. Tycker det är så skönt att gå och lyssna på radio men de glappar så halva tiden går åt att pillra med dem för att få något roligt att lyssna på i lurarna....


Idag känns som sista dagen i "frihet". I eftermiddag ska jag träffa min avhoppande efterträdare så imorgon är jag dubbelarbetare. Samtidigt som jag ändå inte kan släppa det gamla jobbet så vill jag bli av med det. Förhoppningsvis hittar vi någon vettig efterträdare lite snabbt så jag kan släppa det helt.


Å så är det match ikväll igen. Suck.... Har verkligen ingen lust att åka till hallen och träffa "dem". Sonen lär ju dessutom endast få värma bänken.  Fast han var bra i helgen sa gubben. De möter värsta konkurrenterna också. Brukar vara riktigt heta matcher men jag såg att det är bra domare iaf.


Nej, dags att avsluta och åka och påbörja nästa arbete....


KramKram


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards